Ho Chi minh - Saigon - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Queeny Mudde - WaarBenJij.nu Ho Chi minh - Saigon - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Queeny Mudde - WaarBenJij.nu

Ho Chi minh - Saigon

Blijf op de hoogte en volg Queeny

22 Januari 2015 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

Vlucht naar Vietnam!
Ho chi minh ( saigon)
Toen ik aankwam 22:30 werd ik meteen uitgenodigd voor een kroegentocht.
Tuurlijk doen we dat!
We hadden allemaal het zelfde shirtje aan en daar gingen we dan met 100 man!
Was men een avondje! Na 2 uur geslapen te hebben zat ik om 08:00 alweer in een bus onderweg naar een excursie, die de 2 gasten uit Slovenië hadden geboekt.

We hebben heel de dag gevaren en stopte hier en daar bij kleine fabriekjes aan de waterkant.
Kokosnootfabriekje die snoepjes maakte. Voor de gene die willen proeven laag het even weten:) slangendrank, honingfactory met bananenlikeur,
Restaurant met een heerlijk lunch!
Wat was onze gids super die dag! Ongelofelijk veel gelachen!

Nightmarket geweest in saigon, wat een straatleven hier! Overal eten, kraampjes, scooters, mensen , kinderen gewoon 1 gekke huis.
Oversteken kon ik al maar na deze trip word je er nog beter in.
Stoplichten zijn er maar daar hebben ze allemaal schijt aan.
Dus het is gewoon oversteken....

Dag daarna weer heel de dag op pad, naar de chi ca tunnels.
Deze tunnels werden gebruikt ik de oorlog van Vietnam.
We hebben 100 meter onder de grond de tunnels doorgekropen.
Ook heb ik met een ak47 geschoten! Wat een vette ervaring woehoeee.

We stoppen bij de raarste kleine tentjes om goed streetfood te kunnen scoren.
Wat is het hier heerlijk allemaal! Alles is gewoon lekker!


  • 25 Januari 2015 - 14:44

    Bas:

    Geweldig jo ik kan niet wachten om je filmpje te zien Queen
    Geniet nog maar even van het mooie weertje daar
    Hier is het net iets minder met het weer groetjes! xxx

  • 26 Januari 2015 - 15:28

    Anja:

    Ik wil wel een snoepje proeven hoor. Slangendrank kan je denk ik niet meenemen (lijkt me heerlijk)
    Veel plezier nog en als je weer thuis bent snel afspreken om de foto's te bekijken en om jou te zien.


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Queeny

Actief sinds 03 Jan. 2015
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 4573

Voorgaande reizen:

05 Januari 2015 - 28 Januari 2015

Avontuur 01/2015

Landen bezocht: