Phu quoc - Vietnam - Reisverslag uit Ðảo Phú Quốc, Vietnam van Queeny Mudde - WaarBenJij.nu Phu quoc - Vietnam - Reisverslag uit Ðảo Phú Quốc, Vietnam van Queeny Mudde - WaarBenJij.nu

Phu quoc - Vietnam

Blijf op de hoogte en volg Queeny

22 Januari 2015 | Vietnam, Ðảo Phú Quốc

e reis die 3 uur zou duren duurde 7 uur, ze zijn altijd te laat en overal moet je wachten.
We hebben ongeveer 6x ons paspoort moeten laten zien voor dat we op de boot kwamen naar vietnam

Tijden de reis 2 jongen leren kennen uit Slovenië.
Hun hadden nog geen hostel dus zijn met mij meegegaan naar mijn resort.
We hebben een gezamelijke kamer samen met nog een man uit canada.

In de avond naar een nightmarket geweest, we hebben tussen de lokale mensen op straat gegeten.
Rare dingen maar het was lekker:), het is hier erg moeilijk om
hier te communiceren, bijna niemand spreekt hier engels!

Vandaag wezen snorkelen, het is vandaag alleen best bewolkt en er staat een windje. Voor ons dus koud!!!
Onderweg stopte we bij mensen die wonen op een boot hier konden we zelf vis kopen en die eten we op de boot als lunch.

Een scooter gehuurd voor vanavond en morgen, zo kunnen we heel het eiland rond en op lege stranden komen.

Wat een heerlijk eiland! Beetje touren hier en daar en stoppen voor een biertje.
Scooters lijken net motors dus dat was lekker racen:)

• 24 Januari 2015 - 08:41

Dorien:

Hi queen
    Wat leuk om weer een reisverhaal van je te lezen!! Wat een gave vakantie queen je doet het toch maar!! Dikke knuffel Dorien X

• 25 Januari 2015 - 09:33

Roos:

Kijk maar uit op die scooters en wat zijn dat zee-egels?

• 26 Januari 2015 - 15:24

Anja:

En nu is het weer aftellen queen maar wat heb jij een prachtige reis gemaakt, geniet nog van je laatste dagen daar.

xx tante Annie xx