Sihanoukville- Kampot- Kep - Reisverslag uit Hà Tiên, Vietnam van Queeny Mudde - WaarBenJij.nu Sihanoukville- Kampot- Kep - Reisverslag uit Hà Tiên, Vietnam van Queeny Mudde - WaarBenJij.nu

Sihanoukville- Kampot- Kep

Blijf op de hoogte en volg Queeny

17 Januari 2015 | Vietnam, Hà Tiên

Na 2x men busreis geskipt te hebben door de leuke mensen en het feesten ben ik eindelijk wegegaan in Sihanoukville, het was hier zoooo geweldig! Maar even genoeg gefeest enzo... Nu aangekomen in kampot samen met Kirsy uit England.
De jongens komen ook zeggen ze maar die zijn zo een zooitje ongeregeld dat we maar zonder hun zijn gegaan.

kampot:
Weer zo'n andere kant van Cambodja, er was wat misgegaan met onze reservering dus moesten opzoek gaan naar een andere, na 4 hostels eindelijk 1 gevonden ergens Middle of the nowhere!!
Een spin in men bed, 20
Muggen in kamer en vervolgens een kikker op wc!

De volgende dag maar naar een anders hostel gegaan! Beter hier zeg, met zwembad, bar en lekkr eten.

Vandaag een tuktuk gehuurd voor heel de dag.
Naar lokale strand en een lokale markt geweest, er stonden misschien 30 kraampjes, maar het leuke is dat ze allemaal het zelfde verkopen.
Veeeel verse vis!

Morgenochtend vertrek ik alleen door naar vietnam.
Kirsty heeft nog geen visa dus meet met haar later op het eiland Phu Quoc ( het paradijs!)

• 19 Januari 2015 - 10:55

Anja:

Hoi Queeny,

Geen fijn hostel,spin,kikker,muggen. krijg er kriebels van hihi....
    Veel plezier in Vietnam en goed uitkijken.

Dikke xx tante annie xx

• 19 Januari 2015 - 14:25

Roos:

Jeetje queen wat een ervaring dat pakken ze nooit meer van je af echt geweldig allemaal hoor

• 19 Januari 2015 - 14:25

Roos:

• 20 Januari 2015 - 11:21

Ai-Ling:

Hey Queen wat leuk om te lezen wat je allemaal meemaakt. Een kikker haha. Ik was ook weer weggegaan hoor. Veel plezier in Vietnam.
    Xxx