Phnom pehn - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Queeny Mudde - WaarBenJij.nu Phnom pehn - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Queeny Mudde - WaarBenJij.nu

Phnom pehn

Blijf op de hoogte en volg Queeny

08 Januari 2015 | Cambodja, Phnom-Penh

Hostel is prima!
Heb een heerlijk zwembad en er is super lekker eten!
Vanmiddag 3 nederlanders tegen gekomen.
1 daarvan karlijn besloot met bij verder te gaan en nam afscheid van de andere.

We zouden eerst naar koh rong gaan, de eilanden om daar te gaan duiken.
Maar aangezien ik verkouden ben en keelonsteking heb, hebben het planaar omgegooid om eerst naar siemp reap te gaan.

Vandaag naar de killing fields geweest! In 1 woord " verschrikkelijk" Overal botten en kleding te vinden, echt bizar!

Even een kijkje genomen op de rusian market, heb een zonnenbril gekocht voor 4 dollar!

Nu even chillen bij het hostel 15:00 worden we opgehaald en gaat de helse rit van 7 uur naar siem reap beginnen.

• 08 Januari 2015 - 09:16

Lenie Tchai:

Lieve Queeny,
    Fijn dat wij even kunnen meegenieten van je reis. Verkoudheid opgelopen in het vliegtuig?
    Ik hoop dat je weer snel opknapt, zodat je voluit kunt genieten van alles.
    Geniet!!!
    Veel liefs Ed en Lenie

• 08 Januari 2015 - 09:25

Natascha:

Leuk queen, om je zo te volgen!
    Xxx

• 08 Januari 2015 - 14:14

Dorien Kaho :

Hi Queeny wat heb je al leuke en bijzondere dingen gedaan hopelijk is je keelontsteking snel over xxx leuk dat je met een meisje bent xx geniet lieverd kus Dorien