Amsterdam-Beijing-Guangzhou-Phnom pehn - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Queeny Mudde - WaarBenJij.nu Amsterdam-Beijing-Guangzhou-Phnom pehn - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Queeny Mudde - WaarBenJij.nu

Amsterdam-Beijing-Guangzhou-Phnom pehn

Blijf op de hoogte en volg Queeny

07 Januari 2015 | Cambodja, Phnom-Penh

Verslag

Zoo,
Nu is het echt zo ver!
Wachtend op schiphol om te gaan boarden.
Man man man wat heb ik er zin in.
Gelukkig niet zenuwachtig gewoon
Lekker relax!

9 uur vliegen naar beijing, hier word ik opgehaald door een driver die me mee neemt naar de chineese muur.

Na een goede reis aangekomen op Beijing, word ik opgehaald door Tony.
Een uurtje rijden en dan aangekomen bij de "great wall"
Wat een ervaring en ongelooflijk mooi zeg!!
Heb der 1 1/2 uur in men eentje rond geslenterd op een trapje in het zonnetje gezeten en even heel erg genieten van het mooie uitzicht.
Aangezien het 0 graden is maakt het zonnetje veel goed!

Nu terug naar de airport waar bij reis weer verder gaat naar phnom pehn.
9 uur vliegen! Kom maar op!

Na 4 uur vliegen gaan we landen... Ik dacht al huhhh zijn we er al?
Nu blijkt da we nog ff een tussenstop hebben op Guangzhou!
Hier weer een uur wachten en dan weer boarden voor de vlucht naar Phnom pehn.

Na een lange reis aangekomen bij het hostel
Douchen en slapen, en morgen op avontuur!

Zoo best kunnen slapen!
Ben even de stad in geweest voor een zonnebril, en nu lekker bij het zwembad chillen.
Reload!





  • 08 Januari 2015 - 07:16

    Bas:

    Haha leuk jo dit nou succes vandaag in de dus ik zit in de
    trein naar me werk ;) dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Queeny

Actief sinds 03 Jan. 2015
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 4580

Voorgaande reizen:

05 Januari 2015 - 28 Januari 2015

Avontuur 01/2015

Landen bezocht: